دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

سوالات متداول ورزش و افزایش حجم سینه زنان

سوالات متداول ورزش و افزایش حجم سینه زنان

 آیا واقعا با ورزش امکان فرم دادن به سینه ها وجود دارد؟

بله وجود دارد چرا که بافت سینه ترکیبی است از عضله و بافت چربی و اطراف سینه نیز مملو است از بافت عضلانی و می شود با ورزش قسمت های مختلف سینه را تقویت کرد و فرم داد.

آیا سبک بودن یا سنگین بودن وزنه بر تسریع فرم دهی سینه موثر است؟

نکته قابل توجه دقیقا اینجاست که برای فرم دادن به سینه زنان استفاده از وزنه های سنگین ممنوع است چون به بافت نرم سینه آسیب وارد می کند و این را بدانیم که تاثیر وزنه سبک بر سینه ها نیز کاملا مشهود بوده و بدون عوارض است.

 برای تقویت و فرم دهی همه جانبه ی سینه ها چه تمریناتی را توصیه می کنید؟

توجه داشته باشیم که زمان تمرین روی سینه ها حتما تمرینات به صورت جامع و همه جانبه باشد بدین صورت که بر روی عضلات زیر سینه، عضلات بالای سینه، عضلات سرشانه، عضلات قفسه سینه، عضلات زیربغل و بازو نیز کار شود.

 آیا استفاده از دمبل و هالتر به بافت سینه آسیب نمیزند؟

اگر وزنه ها خیلی سنگین نباشند، لباس زیر از نوع ورزشی و استاندارد باشد و انجام حرکات و تمرینات صحیح صورت گیرد. خیر آسیب نمی زند.

 لباس زیر یا همان سوتین استاندارد در حین ورزش ، برای بانوان چه نوع سوتینی می باشد؟

از بستن انواع سوتین اسفنجی، فنردار و توری در حین ورزش خودداری شود و از نیم تنهایی که از جنس نخ صددرصد باشند باید بهره برد چون نیم تنه سینه را در جای خود محکم نگه داشته و مانع از کشیدگی تاندون های اطراف سینه و در نهایت آویزان ماندن سینه ها خواهد شد.

 استفاده از دستگاه و متد تمرینی ای ام اس یا همان emstraining تاثیر بر تقویت سینه ها دارد؟

بله تاثیر مستقیم دارد چون پالس عضلات اطراف سینه را تحت تمرین قرار می دهد و عضلات تقویت می شوند و اینکه بهتر است پس از اتمام تمرین ای ام اس با دمبل نیز تمرینات مکمل را زیر نظر مربی روی عضلات انجام داد.

 عوامل تاثیر گذار بر تغییر شکل سینه ها چیست؟

عواملی همچون عدم فعالیت ورزشی، بارداری، شیردهی، استفاده از لباس زیر غیر استاندارد، استفاده از سوتین در مدت زمان طولانی در طول روز، قوز کردن، تغییرات هورمونی و …. از عوامل تاثیرگذار بر وضعیت پستان ها و سینه ها در زنان است.

 ورزش تا چه میزان و درصد می تواند در فرم دادن و تقویت سینه ها موثر باشد؟

اول اینکه ژنتیک حرف اول را در سایز سینه ها دارد. به دنبال معجزه برای افزایش سایز سینه نباشیم اما بدانیم که ورزش نقش موثری بر تقویت عضلات سینه دارد و در پی آن وقتی عضله فرم بگیرد شاهد افزایش نسبی حجم سینه نیز خواهیم بود و طبق مطالعات و تحقیقات می توان با ورزش تا حدود دو سایز شاهد افزایش سایزسینه بود.

ورزش و افزایش حجم سینه زنان

یک پاسخ به «سوالات متداول ورزش و افزایش حجم سینه زنان»

از مشاوره با دکتر بهرامی واقعاراضی بودم و استفاده کردم و در طی ۳ ماه یک سایز به سینه من افزوده شد
ممنون از خانم دکتر عزیزم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *