دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

چطور میتوانم به اندام ایده آل دست پیدا کنم؟

 

تعریف شما از اندام ایده آل چیست؟

این سوالی است که از همه مراجعه کننده ها و کسانی که به دنبال اندام ایده آل هستند پرسیده میشود.

متاسفانه خیلی از افراد تحت تاثیر انواع رسانه ها قرار گرفته و تصور می کنند که باید به هرقیمتی شبیه به کاراکتر معروف سینمایی یا مدل لباس فستیوال های معروف شوند اما از این موضوع غافل شدن که بسیاری از این افراد،  استایل های خاص و بیش از حد زیبای خود را مدیون فنون و حقه های سینمایی هستند و فقط حس اعتماد به نفس و عزت نفس را در انسان های دیگر خدشه دار کرده و مانع از لذت افراد از زندگی می گردد و اگر این این سوپراستارها را از نزدیک ملاقات کنند خواهند دید که از استایل و چهره ی رویایی خبری نیست!

تعریفی که بتوان از اندام ایده آل ارائه داد به این صورت است:

قرار گرفتن در وزن و سایزی که فرد در آن وزن  و سایز دارای تناسب اندام باشد، احساس سنگینی نداشته باشد، کارهای روزمره خود را به آسانی انجام دهد و وزن و سایز برای وی ایجاد بیماری نکند. که حتی حکیم ابوعلی سینا نیز به موارد بالا در کتاب قانون اشاره کرده اند و از آن به عنوان وزن صحی( وزن  صحت و سلامتی) نام برده اند.

در تناسب اندام با واقعیت ژن و استایل خود کنار بیاییم و بپذیریم که هر یک از ما انسان ها معجزه ای هستیم در خلقت.بنابراین طبق قانون اصل تفاوت فردی هیچکس مشابه و هم استایل و کپی با شخص دیگر نخواهد شد حتی اگر زیر نظر یک مربی و با برنامه تمرینی مشابه ورزش کنند.

برای رسیدن به اندام ایده آل ابتدا از فرد خواسته می شود که عادات رفتاری و غذایی در طول روز خود را برای  مشاور خود لیست کند.

مشاور و تیم تخصصی شما برای رساندن شما به اندام و سایز ایده آل سه وظیفه مهم دارند: 1- آگاهی از بیماری های وراثتی و اکتسابی فرد 2- اصلاح سبک زندگی مثل ساعت غذا و ساعت خواب و حذف عدات غلط و ….. 3- ارائه برنامه غذایی مناسب 4- ارائه تمرینات ورزشی مناسب شخص

عزیزان دقت داشته باشند که تیم تخصصی مشاوره حداقل  باید شامل 3 نفر باشند:1- متخصص تغذیه 2- متخصص تربیت بدنی 3- پزشک داخلی .  بنابراین هرگز هرگز! زیرنظر افراد غیر متخصص و تبلیغاتی دست به کاهش وزن و سایز زده نشه چون عواقب جبران ناپذیر آن تا آخر عمر گریبان گیر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *