دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

روش لاغری سریع با ای ام اس

روش لاغری سریع با ای ام اس

روش لاغری سریع با ای ام اس
روش لاغری سریع با ای ام اس

اگر از استایل و اندام رویایی خود دور هستید اگر لباس های دلخواهتان را نمی توانید بپوشید و از عمل های خطرناک و پرعارضه جراحی وحشت دارید و از رژیم های سخت غذایی خسته هستید پیشنهاد ویژه داریم براتون:

اول از اینکه از موارد زیر مطمئن شوید از قبیل:

1- آزمایش تیروئید انجام بشه تا از سلامت کامل غده تیروئید که مسول سوخت و ساز و هومئوستاز بدن است اطمینان کسب شود تا اگر مشکلی هم وجود داشته باشد رفع گردد و درمان شود.

2- اگر کم خونی وجود دارد حتما رفع بشه چون کم خونی نیز منجر به ساخت سلول های چربی در بدن می شود.

3- اگر آشفتگی ذهنی و بی خوابی شبانه و کلافگی وجود دارد سعی بر رفع و درمان آن شود چون فرد را دچار بی اشتهایی محض و یا پرخوری عصبی می کند که هر دو خطرناک است و برای سلامت و ثبات وزنی ضرر دارد.

4- چکاپ کامل قلب انجام شود تا از سلامت کامل قلب مطلع شوید.

حالا…!!!

با جواب مواردمذکور و تاییده سلامت موارد فوق به کلوپ ای ام اس و فیتنس مراجعه شود و با مربی صحبت کنید!
مربی شما برگه سلامت شما را چک می کند و بر اساس مشخصات فردی و هدف شما از مراجعه به مرکز متدتمرینی ای ام اس برای شما برنامه ریزی می کند.
حالا وقت چیه؟!!

سه جلسه در هفته به مرکز ای ام اس مراجعه کرده وارد رختکن شده لباس مخصوص تمرین ای ام اس خود را بپوشید سپس یک لیوان آب بنوشید بعد از آن در سالن تمرین حاضر شده به کمک مربی جلیقه ای ام اس را به تن کنید، بازوبند، ران بند و لگن را نیز ببندید و پالس بگیرید.

توجه کنید که در حین دریافت پالس بدن خود را همزمان با دریافت پالس منقبض کنید تا تاثیر شگفت ای ام اس را بر استایل خود ببینید!

در انتهای تمرین آب بنوشید و لباس آندر ور را از تن درآورده و سالن را ترک بفرمایید.
هر جلسه تمرین با متد تمرینی و دستگاه ای ام اس معادل 3 جلسه کار با دستگاه انرژی و کالری میسوزاند یعنی چیزی در حدود 700 کیلوکالری و این فوق العاده س!

Ems تمامی چربی های زیر پوست و سلولیت های زیر پوست را از بین می برد و حتی بعد از رسیدن به سایز ایده آل تمامی پک های چربی را در زیر پوست و در بافت ها و اندام ها نابود کرده و به همین دلیل است که به لاغری بدون بازگشت معروف است!
پالس های ای ام اس به صورت غیر ارادی و بدون فرمان مغز به بدن وارد شده و سرعت انقباض را چندین برابر کرده و به عضلات فرصت ریکاوری و برنامه ریزی تمرین را نمی دهد و چون اراده را از عضله تا درصد بالایی می گیرد و عضله را با شدت بیشتری درگیر می کند بنابراین سرعت گردش خون و مایع لنف و حرارت در اندام های تحت پالس بیشتر شده و به دفع سریع چربی ها و تقویت تارها و سارکولمای عضلانی منجر می شود. افزایش گردش خون و حرارت در عضو 3 برابر ورزش و فعالیت های بدنی معمول می باشد و به قدری لاغری سریع رخ می دهد که همزمان با سلول های چربی کیف ها و محفظه های نگه دارنده ی سلول های چربی نیز به مرور لاغر و ضعیف شده و از بین می روند.

لاغری بدون بازگشت به ای ام اس تا زمانی وجود دارد که برای فرد اتفاقاتی نیفتد که برای مدت طولانی از روش طبیعی و روزمره زندگی خود ساقط شود به طور مثال در زمان زایمان و بارداری و یا اینکه فرد دچار تصادف رانندگی حاد شود و چندین ماه به اجبار در بستر به سر ببرد که در اینصورت لاغری بدون بازگشت دیگر وجود نخواهد داشت اما در شرایط عادی لاغری با ای ام اس بدون بازگشت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *